16 Feb 2015

Eveline: Maximum nails growth & Diamond hard and shiny nails

Nakon što sam čula za gomilu pozitivnih iskustava u vezi Eveline proizvoda za negu noktiju morala sam i sama da proverim koliko su dobri. Najpre sam kupila Diamond hard and shiny nails, a potom i Maximum nail growth. U ovom članku ću vam preneti svoje mišljenje o njima.

After I heard about so many positive experiences about Eveline nail care products, I had to check out myself how good they actually are. First I bought Diamond hard and shiny nails and then Maximum nail growth. In this post I am going to share my opinion about them with you.



Oba prozvoda dolaze u kartonskom pakovanju u kojem se nalazi i kratak pregled o drugim Eveline proizvodima za nokte. Tretmane možete nabaviti u DM-u i Lilly-ju po ceni od 299 odnosno 279 dinara, pri čemu dobijate 12 ml proizvoda.

Both products come in cardboard packages which contain short review about other Eveline nail care products. The treatments cost around 2,5 € and you get 12 ml of product.

Maximum nail growth
Diamond hard and shiny nails sam kupila još na početku oktobra. U opisu je proizvođač napisao: "Kondicioner za ojačanje sa dijamantom. Kondicioner za ekstremno snažno ojačanje sa titanom i dijamantima stvara na površini nokta super tvrd sloj koji štiti od krtosti, lomljenja i oštećenja. Kondicioner ojačava i dubinski hidrira, garantujući elastičnost i zdrav izgled noktiju." Pakovanje nisam sačuvala tako da ne znam tačan sastav, ali je sigurno da sadrži 2% formaldehida. Bitno je da se zanoktice zaštite jer se mogu isušiti. Proizvod se koristi tako što se svaki dan nanosi po sloj laka pa se posle trećeg dana sve skine i ponovi postupak. U bočici je beličast ali se boja nazire tek kod trećeg sloja. Veoma se brzo suši.  Četkica je okrugla i nešto deblja nego kod Maximum nails growth. Do sada sam potrošila više od pola bočice i čini mi se da se trunku zgusnuo ali to ništa ne smeta.

I bought Diamond hard and shiny nails in the very beginning of October. In the description the producer says: "Nail strengthener with diamonds. Extreme strenghtener with titanium and diamonds creates on the nails surface extremely hard coat that protects from brittleness, breaking and damages. Strengthenes and deeply moisturises, providing nails elasticity and healthy look." I haven't saved the original package so I don't know the exact ingredients, but it surely contains 2% of formaldehyde. It's important to protect cuticles, otherwise they may dry out. Instructions: every day apply one coat, remove all after 3 days and repeat the process. In the bottle the polish is whitish but the colour is a little visible only when you apply 3 coats. The brush is round and slightly thicker than Maximum nails growth's brush. So far, I have spent more than a have of bottle and I think polish has become a bit thicker, but it doesn't matter.


Tretman sam primenjivala dobrih pet nedelja tako što bih nanela tri sloja odjednom pa posle tri dana skinula. Nokti mi inače nisu bili nešto slabi (povremeno su se listali na vrhovima) ali su svakako mogli biti bolji, što mi je ovaj lak i omogućio. Nokti su mi znatno ojačani, lepo su porasli i listanje je prestalo. Po završetku tretmana, koristila sam ga kao bazu ponekad.  

I used this product for five good weeks. I would apply 3 layers one day and remove them after 3 days. My nails hadn't been week (they would peel from time to time on the tips) but they surely could be better, which they became thanks to this product. My nails got stronger and the peeling stopped. When I finished the treatment, I used the product as base coat sometimes.


Maximum nails growth je u bočici bledo ružičast. Boja se dobija već pri drugom sloju. Suši se nešto sporije u odnosu na Diamond hard and shiny nails. Proizvođač je napsiao: "Preparat koji ubrzava rast noktiju. Profesionalni tretman koji garantuje efikasno ojačanje i maksimalan rast ploče nokte. Formula obogaćena proteinima svile koji na precizan način ojačavaju i zaceljuju površinu nokta. Nakon 10 dana tretmana nokti će biti dugi i lepi." Takođe sadrži 2% formaldehida i treba zaštiti zanoktice. Na samoj kutiji piše da se prvi dan nanese jedan sloj, drugog još jedan pa se trećeg dana sve skine i ponovi postupak. Na deklaraciji pak piše da se tokom pet dana nanosi po jedan sloj pa skine i ponovi postupak. Nikako mi nije jasno zašto su naši drugačije napisali?! Tretman traje dve-tri nedelje, a prozvod se potom koristi kao baza jednom nedeljno. Već 15 dana ga koristim po istom principu kao i Diamond hard - nanesem tri sloja pa posle tri dana skinem. Mogu da kažem da mi nokti nisu porasli više nego inače, i to me je malo razočaralo, mada možda sam previše očekivala. ili sam ipak trebala da tačno sledim uputstvo. Primenjivaću proizvod još malo pa ću videti da li će biti promena. 

The colour of Maximum nails growth in the bottle is really pale pink. You get the colour on your nails with two coats. It dries a little slower than Diamond hard. The producer wrote: "Nail growth quickener. Professional program providing effective strenghtening and maximum nails growth. Formula enriched with silk and proteins that precisely strenghten and tighten nails. After 10 days of treatment nails are long and beautiful." It also contains 2% of formaldehyde and you should protect your cuticles. On the package it says to apply one coat on the first day, the second day apply another coat and remove everything on the third day and then repeat the process. I've been using the product for about 15 days the same way I used Diamong hard: I would apply 3 coats and remove them after 3 days and repeat all. I can say that my nails didn't grow any faster than usually, and it dissapointed me, but maybe I was expecting too much or I just should have followed the instructions. I am going to continue the treatment for a few more days and then I'll see if there are any changes.




Sastav / Ingredients - Maximum nails growth
Sve u svemu oba proizvoda su dobra, stvarno jačaju nokte, ali kako mi Maximum growth nije ubrzao rast noktiju ipak bih radije preporučila Diamond hard and shiny. 

All in all, both products are good, they really make your nails stronger, but since Maximum growth didn't make my nails grow faster, I'd rather recommend Diamond hard and shiny.

Šta Vi mislite o ovim proizvodima? I da li ih koristite baš kako je naznačeno ili imate neki svoj način?

What do you think about these products? Do you use them by instructions or you have your own way?

Hvala Vam puno na čitanju. :)

Thank you so much for reading. :)

32 comments:

  1. Ja ne koristin ništa kako mi se kaže, po svome pa šta bude :D Probala san skoro sve Eveline baze i nadlakove, a one što nisam već imam u skladištu za probu :D Ja se ne zaj... sa ovaj za ovo, ovaj za ono, već par godina koristin 8u1 za sve i nema boljeg. Meni čak ni ne isušava toliko zanoktice, al dobro, što se hidratacije istih tiče, ja se trudim svako malo mazuckat ruke. :) Njega ti toplo preporučam za uporabu kao bazni lak. Oko Eveline nadlakova se netribaš niti trudit, nisu najbolji. Nisu ni toliko skupi, ali eto, essence ima bolje nadlakove recimo a jeftiniji su za par kuna od njihovih :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, isto, sve prilagodim sebi. :-D Nisu se ni meni isušile zanoktice, a nikad ih ne zaštitim. Za sada ne planiram da uzimam baze, da prvo bar neku potrošim. A Eveline nadlakove da budem iskrena nisam nešto ni primećivala, imam Aurin Jelly i odličan je. :-D

      Delete
  2. Koristila sam njihov SOS kada su mi nokti pre par eseci zapali u loše stanje i pomogao mi je, mada nisam ceo preoces odradila do kraja...možda sam ispoštovala nekih 10-14 dana...ali mi je pomogao. :) Pisala sam o njemu, pa ako te interesuje i taj, baci pogled. :)
    Sada povremeno koristim 8u1 kao bazu, a nameravan da nabavim i ovaj Diamond koji si opisala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala SOS, deluje mi kao da je dosta jak. I ja retko kad ispoštujem te njihove rokove, sve po potrebi. :D

      Delete
  3. Eveline 8u1 je stvarno najbolji sto se njege noktiju tice. Nokti su cvrsti i dosta brze rastu. Vec nakon 5 dana upotrebe (prva etapa 10-todnevnog tretmana)Zanoktice isusuje al to je lako rijesiv problem. Formaldehid je kazu opasan ali meni nije izazvao nikakve negativne reakcije. Najiritantnije je to sto se sadrzaj u bocici zgusne nakon potrosene polovine laka al nista strasno obzirom na rezultate koje pruza.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svima im je aktivna komponenta ista tako da verujem da je i 8u1 prilično sličan. Meni ni jedan od ova dva nije isušivao zanoktice ali i izbegavam da Eveline tamo dospe. Probaj da raszrediš proizvod kad se zgusne, ja tako uspem da potrošim bukvalno čitavu bočicu. :)

      Delete
  4. This blog post is really great; the standard stuff of the post is genuinely amazing.


    biotin

    ReplyDelete

Tags

acrylic paint (5) Alexandar Cosmetics (2) Anna Gorelova (1) Aura (50) autumn (4) Avon (10) award / nagrada (1) base coat (1) beige (1) birthday (1) black (57) blobbicure (2) blog (3) blue (70) blurple (1) books (1) bordeaux (1) Born Pretty Store (82) Bow (1) bright (1) bronze (1) brown (7) burple (1) butterfly (1) Catrice (8) chevron (1) China Glaze (16) Christmas (1) colorful (2) Coor expert (1) copper (1) coral (2) Coral Prosilk (2) crackle (1) cream (29) Cuccio (12) Dance Legend (1) dark (15) Deborah (4) deer (1) delicate (1) distressed (1) Don Juan (6) dots (15) duochrome (4) easy nail art (35) El Corazon (1) empties (1) Essence (73) Essie (5) Eveline (36) EzFlow (29) fashion (1) flag (1) Flert (1) floral (1) Flormar (44) flowers (10) foil (1) freehand (8) french manicure (1) Gabrini (8) galaxy (2) geometric (4) girly (2) gitter (1) giveaway (1) glitter (46) gold (13) Golden rose (114) gradient (12) green (38) grey (33) Halloween (3) hearts (1) holiday (4) holo (14) IBD (6) Ingrid (2) jelly (5) jewelry (1) Kiko (8) lace (1) Lady Queen (1) leaves (4) light (2) lilac (1) lines (5) Llums (4) love (2) magnetic (1) Malena (7) Manhattan (1) manicure (3) Masura (2) matching manicures (75) matte (11) May (1) Maybelline (10) metallic (10) mint (10) Miss Sporty (6) Miss Universe (1) Moda (2) Mont Bleu (1) moon (1) Morgan Taylor (4) mud (1) multichrome (2) nai art (2) nail art (98) nail care (2) nail polish (47) nail studs (10) nails (1) navy (9) neo (1) neon (2) New (14) new in (19) nimbus (1) Noviteti/haul (12) nude (7) oil/ulje (1) OPI (4) orange (16) outline (1) p2 (1) pale (2) particles (2) pastel (2) peach (1) peel off (1) petroleum (2) pictorial (1) pink (13) pinterest (1) polish removing (1) Primark (1) PS (1) purple (50) rainbow (1) Rapsodi (2) red (21) reverse stamping (2) review (79) Rimmel (7) roses (2) S-he (12) sand (5) saran wrap (4) scraper (1) sea (1) Sephora (6) septembar (1) Shenemil (4) shimmer (34) silver (34) Sixteen (10) skittlette (3) smile (1) snow (1) spring (1) spun sugar (1) stamping (42) stickers (1) stripes (3) supernatural (1) tape (4) teal (4) textured (4) tips & tricks (12) top coat (4) topper (5) tree (1) trend it up (1) triangles (1) tribal (1) turquoise (4) Twenty One (3) V (1) Valentine's day (2) velvet (1) vivid (1) water decals (1) water decals / vodene nalepnice (5) water marble (2) watercolour (1) waterfall (1) Wet n Wild (1) white (40) winter (3) yellow (9)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...